Kalite Politikamız

Müşterilerimizin beklentilerini ve teknolojik yenilikleri ile bir araya getirerek istenilen ürün kalitesini yakalamak birincil hedefimizdir.

Bu hedefe ulaşmak için;

Örnek alınacak müşteri-odaklı bir kültür geliştirmek;

  • Müşteri memnuniyetini diğer önceliklerin önünde tutma
  • Müşterilerin geri bildirimlerini gerçek bir ciddiyet ile ele almak ve harekete geçme
  • Taahhütlerimizi yerine getirme

Müşterilerimize kaliteli ve verimli ürünler vermeyi taahhüt etmek;

  • Kaliteli ürünler ve hizmetler sağlama
  • Müşteri problemleri ile profesyonelce ilgilenmek
  • Dünya çapında aynı hizmet kalitesini sunmak
  • Müşteri beklentilerinin tam olarak karşılanması

Çalışanlarımızı talep ve gereklilikler doğrultusunda eğitmek ve yetkinliklerini geliştirmek;

  • Yöneticilerimizin davranışlarıyla örnek oluşturması
  • Çalışanlarımızı sorumluluk sahibi ve yetkin bireyler olarak yetiştirmek
  • Mükemmeliyet araçlarını ve yöntemlerini kullanarak iş süreçlerimizi planlamak, kontrol etmek ve sürekli geliştirmek

Müşteri gereksinimlerini zamanında ve eksiksiz olarak karşılamayı, düzenli aralıklarla müşterilerimizin algı ve beklentilerini ölçmeyi ve kaynaklarımız çerçevesinde hizmet kalitesini iyileştirmeyi, müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik önlemler almayı görevlerimiz olarak benimsedik.

Bu kapsamda faaliyetlerimizi Çevre ve İş Sağlığı ve Güvenliği gereklilikleri ile birlikte bütünleşik bir şekilde yöneterek, Deri İmalatı sektöründe kalite açısından öncülüğümüzle örnek bir kuruluş olmak için tüm gücümüzle çalışacağımızı bu amaçta kaynaklar sağlayacağımızı taahhüt ederiz.